Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: mominasylza Категория: Други
Прочетен: 459578 Постинги: 122 Коментари: 356
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
Когато ми донесоха този документ, съдържанието му беше толкова сензационно, толкова извратено и зловещо, че просто не можех да повярвам.
Записът потвърждава най-дивите фантазии на всеки любител на теорията на конспирацията. В края на...
Категория: Други
Прочетен: 3527 Коментари: 2 Гласове: 11
Той нарича себе си анархист с принципи, цитира Мишел Фуко и Албер Камю и води революция срещу покровителството на "държавата– бавачка", Той е  Коди Уилсън/Cody Wilson/, 25, студент по право в Тексас и собственик на компанията...
Категория: Други
Прочетен: Коментари: Гласове:
Той нарича себе си анархист с принципи, цитира Мишел Фуко и Албер Камю и води революция срещу покровителството на "държавата– бавачка", Той е  Коди Уилсън/Cody Wilson/, 25, студент по право в Тексас и собственик на компанията /De...
Категория: Други
Прочетен: 1648 Коментари: 0 Гласове: 1
Скучно ми е! И понеже ми е скучно, чета.В нета де,в нета...къде другаде на български,тук по тея земи.И на мен ,както и на некой друг съблогер един ветеран на журналистиката ми е почти любимец,без да ме интересува политическото му ориенти...
Категория: Други
Прочетен: 3124 Коментари: 1 Гласове: 10
Последна промяна: 01.01.2013 22:14
Тъстът на президента на БФС Борислав Михайлов - Димитър Петров, е станал милионер от препродажбата на терен край Несебър.
Само ден, след като държавата продава земята за 1,141 млн. лв., новият собственик Петров го препродава за 4 млн. ...
Категория: Други
Прочетен: 2216 Коментари: 0 Гласове: 5
АЗ МОЖЕ ЛИ ДА ПИПИТАМ,КАКВИ СА ТИЯ ТУРСКИ ИЗЦЕПКИ,В БЪЛГАРСКИ САЙТ!!!
ЩО НЕ ВЗЕМЕТЕ ДА ГИ ИЗТРИЕТЕ??
АЗ КАТО БЪЛГАРКА,НЕ ИСКАМ ДА МИ СЕ ПРЕЧКАТ ПРЕД ОЧИТЕ ТАКИВА ЧАРШАФИ???
Категория: Други
Прочетен: 6766 Коментари: 11 Гласове: 31
Пет ваканции за учениците през новата учебна година
Нова е ваканцията на учениците около Деня на народните будители, а Коледната ще продължи 16 дни  
Пет ваканции ще имат учениците през новата учебна година. Едната от тях - есенната, ...
Категория: Други
Прочетен: 5756 Коментари: 6 Гласове: 4
това тук е киното.

дом за играчки за деца.Следващата също.
Категория: Други
Прочетен: 3384 Коментари: 0 Гласове: 12
Ooooo mein Gottttttt!!!
С това възклицание започва статията за Нина ДобреФФФФФ!!!
Сладката Нина ДобреФФФ,става от ден на ден все по красива и по–гореща,по–секси и по желана...И това откриват не само мъжете до,а и около нея.
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2355 Коментари: 1 Гласове: 2
Благодарение на по-ниските цени  за пътуване със самолет много повече хора, пътуват по света. Във интернет си разказваме, и обменяме информация за всички онези почти забравени от Бога места или толкова недостаъпни,че са обвити в мистерия...
Категория: Други
Прочетен: 3945 Коментари: 0 Гласове: 3
Последна промяна: 26.07.2011 11:10
Делон е любимият ми артист и актьор/тъй като играе и в театъра/.Но медалът има две страни...
Сещам се за един филм ,играе Любен Чаталов, и има една реплика която доста ме впечатли, и когато прочетох това във е–нета се сетих за нея.
*...
Категория: Забавление
Прочетен: 2905 Коментари: 0 Гласове: 2
Сред тях е високоскоростната железница, която ще свърже Лондон и Пекин
Американското списание Popular Science подреди в списък изобретенията, които през 2020 година може да променят света ни.
На първо място е станцията, построена от роб...
Категория: Други
Прочетен: 1921 Коментари: 0 Гласове: 11
2 3 4 5  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: mominasylza
Категория: Други
Прочетен: 459578
Постинги: 122
Коментари: 356
Гласове: 821
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031