Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2010 16:03 - Знаци по пътя...3
Автор: mominasylza Категория: Новини   
Прочетен: 1137 Коментари: 1 Гласове:
3



Не си спомням,някой да ме е питал, да ми е искал мнението, да ми е предложил да гласувам, искам ли или не.

Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication– някой знае ли тея пък кои са, за да ми решават бъдещето. Как може човек да бъде стреснат или да му спре въздуха,ей така без да има защо...или май имаше защо.Ами днеска, пътувайки си за дома, доволна че седмицата най сетне е приключила,/щото утре почивам...урааа/, се заслушах в новините.
Скъпи сънародници, СВИФТ, са го решили вместо всички нас. От днеска,Европейския Парламент,разреши след гласуване, Разрешително на САЩ, за достъп до ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЕВРОПЕЙСКИ  СМЕТКИ В БАНКИТЕ...как го разбирам аз това.Ми имам си сметка в Райфаизен ,да кажем, кътам си там монетките,ама не искам да го знае никой....е ,да де.Ама не! Седи си некой в една голяма  стъклена сграда некъде из Америката , и като си реши че нещо мноооо съм...каквото и да е, айде да я видим тая кака ....за какво иде реч....м,даамммм.КАКВО ОБЩО ИМАтimage image 

АМЕРИКАНСКИТЕ ЩАТИ Е ЕВРОПЕЙСКИТЕ БАНКИ И КОНТРОЛА??? Въпроса ми е–защо контрола иде от Сащ и техните служби? А и седалището на ЕВРОПОЛ  /новата интернационална мрежа полицаи/ еееееее...познайте къде?    мммдамммм, да,пак там,Някъде в АМЕРИКА.
Глазурата е –дааа, заради терористите!!! аха.
 Значи,от 1ви август е ПАК позволен достъпа до Информационни данни,съдържащи като това, кога и къде сме родени, къде живеем, АДРЕСА, КОЛКО ПАРИ ИМАМЕ, КАКВИ, ОТ КЪДЕ, КАК, ЗАЩО..комуникацийиики... абе интересна клюкарска работа...щеше да е смешно, ако не ме караше да настръхвам. Днес  galatceq
с постинга си навежда на некои по така мисли...
не беше ли завършила постинга си с...** Държавата на Оруел вече действа . **
Успокояващото е че е само за 5 години, като до тогава Европа требе да си е направила вече САМА такива /и  службици /а, които да координират целата тая схема=до 2015 година. Аха.

Тука трябваше да е мястото за лично мнение,ама предвид по горе написаното,незнам сега,аз имам ли мнение или моето мнение го решава друг...



Гласувай:
3



1. desozz - Е решението е
08.07.2010 18:16
Буркан банк или сеиф.Е тогава няма лихви,но може да се преживее.Лошото е,че ще ни принудят всички разплащания да минават през банките и пак ще стане на тяхната.И тогава наистина ще действа държавата на Оруел.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mominasylza
Категория: Други
Прочетен: 459537
Постинги: 122
Коментари: 356
Гласове: 821
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031